joi, 14 iulie 2016

Tornada din cap

  Zile pline. Oboseala maxima. Nu tin minte vreo perioada din viata mea in care sa fi fost asa obosita. Cumva pragul asta de un an parca te pune la pamant. Nu stiu de ce, l-am observat si la Marius acum cateva luni. Poate e ceva psihologic, te tot gandesti mereu ca esti doar de "cateva luni" aici... e pragul psihologic de "an". De acum o sa numeri in ani viata ta mai buna. Dar acum esti criminal de obosit. 

  Mara mai are putin si lesina. Si abia miercuri terminam anul acesta scolar. 10 luni in care a invatat cat in 10 ani. Efortul a fost urias insa ea nu l-a perceput ca pe un efort. Zilele trecute mi-a zis ca a trecut "asa de repede anul asta scolar" si ca abia asteapta sa se faca septembrie pentru ca la anul va fi si mai interesant! Da, normal... mi-a venit sa plang. Anul asta mi-au dat lacrimile de fericire de mii de ori. Despre ea. Despre oamenii din jur. Despre felul in care ne vad ei pe noi astia trei Albuletzi care le-am aterizat pe pres. 

  Saptamana asta au invatat sa faca singuri rime si poezii. Si despre arta lui Piet Mondrian si geometria lui. Si despre... Si e abia joi, mai e si maine o zi! Luni o sa fie "Sports Day" adica o zi intreaga de activitati sportive afara pe terenul cel verde-neon. Cu parinti cu tot. Cu picnic la pranz cu parintii. Cu... veselie mare! Aici scoala e scoala pana in ultima zi, ultimele saptamani nu-s "de umplutura" cum stiu eu de-o viata. Nu, aici oamenii muncesc din prima zi de scoala pana in ultima. 

  La fel si noua Prim Ministra proaspat achizitionata. Au banuit-o astia ca a stat treaza azi noapte pe metereze, asa a scuipat cucoana ministri ieri juma' de zi si azi toata ziua... Mna, s-au mobilizat si si-au dat seama ca n-au de ce sa mai astepte pana in octombrie, ca n-au de ce sa faca alegeri in Partidul Conservator cand cucoana asta vroia de o viata sa ajunga in jobul asta. Ia-l cucoana, i-au zis baietii! Sa te vedem acu' ce faci. Prima data l-a pus pe retardatul ala de Boris Johnson ministru de externe si sef peste MI6. Deci o sa fie tare amuzanta treaba de acu' incolo. Toti politicienii lumii au fost socati. Eu sincer cred ca l-a pus in ideea ca ala e asa dobitoc incat in primele 5 minute se va face de mare-mare cacat si va trebui sa-si dea demisia :))))) Serios, e perversa tanti May asta! Si e genul de femeia-robot, ma indoiesc sincer ca i-a dat aluia pe bune acest job... cred ca a facut-o ca sa n-o critice nimeni. Stie sigur ca ciufulitul idiot va da cu oistea in gard de indata ce va deschide gura :))))

  Sunt curioasa ce-o mai iesi. Cert e ca eu una caut de doua zile toate titlurile astora din guvern, toate numele celor care vin sau pleaca. Ca sa inteleg. Nu pot, nene, sa traiesc cum o fac unii pe aici... cu antena satelit cu ProTv si fara sa intelegi nimic din nimic. Io-s cu BBC in brate si cu Google in mana ca sa inteleg pe ce lume traiesc, sa le aflu trecutul, sa le inteleg lumea. Nu e usor deloc, azi noapte mi s-a invartit o tornada de informatii in cap de n-am putut sa adorm. Dar na, traim istoria, este foarte interesant sa vezi pe viu o asa schimbare intr-o asa tara. Imi place de ei, sunt majoritatea culti, educati, elocventi... mna, pe la astia nu-i Gigi Becali in Parlament. 

  Desigur, nu m-am nascut ieri. Oamenii politici sunt niste curve oriunde in lumea asta. Doar ca e diferenta aia intre curva de santz si curva educata si spalata care a mai citit si-o carte sau doua. Tot o curva. Dar nitzel doamna. 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu