marți, 9 iunie 2015

Ziua Ioanei

  Azi e ziua ei. Ioana. Eu o stiu ca Ioana. SUA stie ca ea e Carmen. Pentru ca are doua nume. Ioana mea, prima Ioana din viata mea. Ioana de la Sinaia. Ioana Marilenei si a lu' tanti Lenuta, buna noastra bunica de la Sinaia. 

  Ioana care a fost la nunta mea dintr-o intamplare, dupa multi ani in care nu ne vazusem, atunci am vazut-o ultima data. Acum 11 ani aproape. Ioana care atunci cand urmau sa se mute in SUA prin 1996 si au venit la Ploiesti sa-si ia la revedere, mi-a scris pe un biletel ca "eu te iubesc, scumpa Alexandra"... Ioana care are acum doua fetite minunate. 

  Hei, Ioana, te iubesc, fata! Si hei, Teodora, idem! Teo e sora Ioanei pe care o iubesc la fel de tare... Mai mare ca noi, se ducea la discoteca cand noi inca nu nimeream sa stim cine suntem :) Ioana si Teodora. Si Marilena, mama lor. Niste femei misto, maica!

  Ioana, mai stii cand ne-a alergat prin vie tanti Cutza la 2 Mai ca luam caise din pomul ei? La multi ani! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu