joi, 30 mai 2013

Sa ne imprietenim!

  Pe Face Book. Dar nu pe contul meu personal...pe care intentionez sa il tin inchis doar  pentru prieteni si lume apropiata, sau macar oameni pe care i-am vazut in carne si oase cel putin odata in viata...si mi-a placut de ei :)...Rar fac exceptii de la regula asta pe care mi-am impus-o cand am intrat in "cercul" Facebucistic. 

  Am destule motive. Am vazut in mediul asta al "anonimatului" internaut atatea porcarii incat nu le pot numara. Asa ca le tinem separate, pe cat se poate. Asa ca pentru toti cei care citesc aici si ar vrea sa fim "mai aproape" am facut o pagina dedicata. 

  Asadar, "Albuletzi Blog" pe Face Book!

    https://www.facebook.com/pages/Albuletzi-Blog/491924547547688

  Pam pam! Acolo o sa ne imprietenim cat de mult vreti voi...veniti, vorbiti, trageti-ma de maneca...Spuneti-mi lucruri, aratati-mi chestii. Un singur lucru: nu imi spuneti 1. ce trebuie sa simt si 2. ce trebuie sa cred despre lucrurile din viata mea. Si daca injurati stiti ce va iesi, da? :)))))

  V-am pupat!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu