vineri, 24 mai 2013

Asteptarea bate implinirea

  De multe ori cand astepti si planuiesti ceva e atat de bine incat cand se intampla ceva-ul esti profund dezamagit. Preludiul e mai placut. E mai lung si mai plin de posibilitati. Finalul, implinirea...dureaza putin si de multe ori va fi altfel decat ti-ai imaginat. Rar va fi mai bine decat ti-ai imaginat. Foarte des va fi mai prost, mai putin, mai altfel, mai mic, mai larg sau mai scund decat ai nevoie. 

  De aia mama mea mereu imi zicea cand eram copil ca lucrurile prea atent "planuite" nu prea ies asa de misto, de cool, de vesel...ca cele care se intampla la modul ne-am intalnit acum din greseala si am ajuns sa ne distram mai mult decat ne-am distrat in ultimul an de "planuri". 

  Niciodata nu intelegeam despre ce vorbeste, de ce sa nu planifici. Noi doua suntem doua fiinte diametral opuse. Eu sunt planificatorul, organizatorul. Ea a fost mereu persoana care s-a lasat dusa de viata si de oameni sau fapte. Asa ne e firea. Dar da...multe excursii ies mult mai bine daca te hotarasti azi ca mergi azi undeva. Maxim maine. Cand stai si planuiesti si astepti si visezi ce bine o sa iti fie si ce fericit o sa fii...cel mai probabil o sa te apuce diareea in drum spre aeroport. 

  Asteptarea bate implinirea. Preludiul bate orgasmul. Azi am decis ca maine de dimineata o sa fiu cu Mara in tren spre Sinaia. Sa ii vedem pe prietenii nostri dragi. Sa luam o gura de aer. Sa radem. Sa povestim. Sa ne uitam la ele cum cresc sub ochii nostri si sa ne miram ca a trecut un an, ca au trecut doi, ca au trecut sase. Marei nu i-am spus. Maine o sa ma duc spre gara cu o minge saltareatza de mana. Va tzopai pana la tren. Ne imbracam bine ca vad ca a venit fix vremea care ne place noua. 

  Azi i-am spus sa adune din jucariile ei lucruri care nu ii mai trebuie in mod special, sa le ducem la 2 Mai sa aibe copilasii care vin acolo cu ce sa se joace, sa fie fericiti si sa doreasca sa mai vina pe la noi. Cand a auzit asta a facut un maldar cat ea de lucruri. A simtit ca poate sa ne ajute sa avem succes cu casuta noastra cea mica si de lemn...A vrut sa ajute si ea. 

  Sinaia, here we comeeee!

  

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu