vineri, 12 aprilie 2013

Suntem bine

  Azi mi-au spus ca maine vine acasa bunica-cea-cu-noua-vieti. E bine, e sanatoasa, mai are gura un pic asa ca si cand nu e a ei intr-o parte cand mananca....In rest e totul bine. Nu stiu ce va fi acasa, si-a pierdut puterea in picioare de la atata stat in pat, o sa ne cam plimbam prin casa. Medicul neurolog, doamna doctor Nitu de la Spitalul Judetean Ploiesti (daca aveti vreodata o nevoie va garantez ca e un medic de mare exceptie!) a zis citez..."la varsta ei e o minune, se vede cat e de desteapta"...A dedus ea asta din faptul ca imi gaseste bunicuta facand integrame de zor de cate ori se duce pe la ea. :)

  Asa ca maine scapam de calvarul cu spitalul, o sa aibe un tratament permanent si speram sa fie ok. Am intrat sa va zic asta si sa va multumesc tuturor celor care mi-ati vorbit in zilele astea, care v-ati gandit la noi si la mine si care mi-ati dat putere din puterea voastra. Multumesc din suflet, oamenilor! Aveti grija de batranii vostri! 

7 comentarii :

  1. Ma bucur de vestile bune! Cred ca bunica ta este o femeie remarcabila,ii doresc sanatate si batranete linistita.Tie,nepoata curajoasa,o imbratisare zdravana,sa fii sanatoasa si sa ai putere si tu,sa ai grija de toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, multumesc Carmen, draga mea! Eu mai bine sa n-am grija de toti ca o sa mor inaintea lor de atata grija, jur! :)))

      Ștergere
  2. E bine cu veşti de-astea, mă bucur pt. voi şi vă doresc sănătate şi zile senine, totuşi mă-ntreb dacă e ok să uzezi de garanţii personale ref. la persoane mai mult sau mai puţin publice, în ac. caz fiind vb. despre o dnă. dr. Poate ei nu-i convine, chiar dacă e de bine, poate vrea doar să fie lăsată-n treaba ei şi-atât.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate daca te si semnai si stiam si eu cu cine stau de vorba...era un pic altfel conversatia noastra. Gen civilizata. Da, am dat numele in mod special. Medicii sunt persoane publice fie ca le place fie ca nu. Iar intr-o tara in care un medic bun, atent si competent nu se gaseste pe toate drumurile, am simtit sa spun celor care ma citesc si sunt din acelasi oras cu mine ca pot avea incredere in ea. Nu stii cata nevoie ai de incredere intr-un medic pana cand nu esti la Unitatea de Primire Urgente a unui spital! Nu am facut absolut nimic deplasat sau gresit. In mod cert nu se vor duce mai MULTI pacienti la neurologie la ea pentru ca am numit-o eu pe un blog oarecare. Si nici mai putini din pacate.

      Ștergere
  3. Sanatate multa bunicii!Cred ca ati fost instruiti cam ce fel de viata trebuie sa duca, ce tratament, ce dieta, ce restrictii. Acum a trecut hopul, e clar ca e un om echilibrat si ca iubeste viata, de asta a si trecut cu bine peste asa o problema grava dar va ramane vulnerabila multa vreme, nu se va reface complet...Rabdare si liniste va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai i s-a dat un tratament permanent...si in rest cand am intrebat eu din proprie initiativa (dar dupa ce am povestit ce faceam eu cu ea inainte ca nutritie, miscare, etc, ea e de 2 ani aproape in grija mea) neuroloaga a zis "totul e ok, nici o schimbare" :) Din cate stiu mai dureaza inca o saptamana pana iese din "pericol" pentru ca se poate inca extinde accidentul actual.
      Azi cand a venit de la spital era f rau, probabil emotionata...nu dormise azi noapte...S-a culcat, i-am dat sa manance, a mancat bine, am spalat-o...se uita la filme acum. Arata mult mai bine ca la pranz. Sper sa fie bine. Mi-e greu sa o misc, sa o mut...nu are putere aproape deloc. Duminica seara cand am dus-o la spital mergea singura, era ok...acum...e varza!

      Ștergere
  4. Draga mea...stiu ca nu iti este deloc usor.S-ar putea ca bunica sa se fi simtit la spital mai protejata,intr-un fel,daca ar fi recidivat atacul ar fi fost acolo,cu medicii aproape.Pe de alta parte,in spital a auzit/vazut tot felu' care numa' bine nu i-au facut.Cred ca s-a bucurat totusi ca se intoarce acasa desi pe undeva face legatura cu locul unde s-a declansat povestea.Este si suficient de inteligenta cat sa stie ca este inceputul unui sfarsit...
    Greul este pe umerii tai.
    Te pup,nici nu stiu ce-as mai putea spune.

    RăspundețiȘtergere