vineri, 22 februarie 2013

Stele si altele

Ea: Mami, tu ti-ai pus vreodata cand erai mica vreo dorinta intr-o stea?
Eu: da
Ea: si ti s-a indeplinit?
Eu: nu toate, unele da...
Ea: care, care?
Eu: pai uite asta cu sa te am pe tine asa draguta
Ea: (ofteaza) mami, stii ca eu te iubesc din tot sufletul?
Eu: (cu un nod in gat si razand pana la urechi): da, mami si eu pe tine...
Ea: tu esti totul pentru mine...(apoi se corecteaza repede)...SI TATI! 
Eu: si tu esti totul pentru noi (insert sunet de tras de muci si inghitit de lacrimi)
Ea (cu regret) pacat ca acum nu mai sunt stele. Sunt doar vara la 2 Mai...
Eu: sunt si acum dar e ziua, nu le putem vedea
Ea: (dupa trei secunde de pauza) stii ca mie imi place ceapa?
Eu: (razand in hohote): da, stiu, da' de unde si pana unde? 
Ea: (nu intelege, conexiunea e evidenta!) pai asa, mie imi place ceapa!
.............

Ea: (cu cartea in mana in motzul patului): ce sa fac ca ma plictisesc?
Eu: (iritata ca se face tarziu) sa te culci!
Ea: pai daca ma culc ma plictisesc!

.............

Ea (in fata cubului Rubik): pai culorile astea sunt niste abtibilduri...sa mutam abtibildurile!!! 
Eu: asa, inginera lu' mami! ai gasit solutia.......
Ea: (fericita) daaaaaaaaaaaaa! sunt isteata!




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu