duminică, 23 decembrie 2012

Craciun Fericit!

  Dragi cititori,

 Va multumesc ca ati fost anul asta alaturi de noi. Va multumesc ca ati vorbit cu mine de prin toate colturile tarii si lumii asteia mari. M-ati bucurat de fiecare data! Nu credeam vreodata ca blogul facut pentru a prinde gandurile mele pentru Mara o sa fie citit de asa de multi oameni. Nu stiam ca pot aduce atatea zambete si ca oamenii asteapta sa fie facuti sa zambeasca. Trebuie doar sa vrei.

  Viata noastra cum e ea descrisa aici nu e una usoara. Ne este greu din foarte, foarte multe puncte de vedere. Mai avem mult de luptat pana sa ajungem acolo unde ne-am propus sa ajungem. Insa anul asta a fost ca o rampa. Cumva o sa ne ridice pana acolo unde vrem sa ajungem Uluitor de multi oameni care traiesc in alte tari ne-au incurajat cand au aflat ca vrem sa scapam din Romania. Asta ne-a bucurat de fiecare data enorm. Inseamna mult, si va multumim din suflet!

  Anul asta a fost unul bun. Am capatat prieteni noi, am cunoscut oameni noi, am deschis casa noua de la 2 Mai si v-am asteptat pe toti sa ne treceti pragul. Multi ati si facut-o si ati plecat fericiti de la noi. Cu unii dintre voi am ramas chiar prieteni, chestie care ma face enorm de fericita! Va multumim ca ne-ati trecut pragul si ca ati apreciat cu adevarat munca sotului si a mamei mele. Asta inseamna foarte mult. 

  Anul asta stiu ca am prieteni adevarati, am o familie mare si frumoasa...suntem sanatosi, avem si o fetita care ne aduce zilnic cele  mai mari bucurii din lume. Anul asta a fost frumos. Craciunul asta va fi frumos, asa ca va dorim din tot sufletul sa fiti sanatosi si fericiti si sa vi se indeplineasca absolut toate visele pe care le tricotati acum la voi in cap! Va dorim sa aveti copiii sanatosi si voiosi. Si sa aveti parte de liniste si de multa seninatate.

   Cu foarte mult drag si apreciere,
                      Albuletzii.

17 comentarii :

  1. Craciun fericit draga mea Alexandra, un an nou bun si plin de tot ce va doriti sa se intample! La multi Ani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim din suflet Szqwer! Sa imi spui si cum te cheama odata, ca sa stiu si eu :) Pupaturi de la Ploiesti!

      Ștergere
  2. Sarbatori fericite,multa sanatate,voie buna si capul sus,atata timp cat exista speranta,exista si un viitor frumos!Va pup si va doresc numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori fericite si voua, si la cat mai multe intamplari haioase si povestite cu haz. Sa va traiasca fetita si sa va bucurati de ea, si sa va ajute d-zeu sa vi se implineasca toate visele, fiindca sunteti niste oameni deosebiti. La multi ani!L.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim din suflet L! Toate gandurile bune sa ti se intoarca!

      Ștergere
  4. Pupam fetele frumoase de la Ploiesti! Sa ne traiti si sa stiti ca pe 7.01, la orele 10 a.m, intentionez sa fiu intr-un IR care sa ma duca la Predeal. Ne vedem in tren, la o cafea la recipient de plastic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupam si noi cu mare drag. Vedem ce si cum cu trenul, dar ar fi frumoasa o excursieeee :D. Unde va cazati?

      Ștergere
  5. Pai, am inchiriat un apartamentel de la un nene. E aproape de partie, ceea ce e bine, ca Ana e cu schiatul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaa,misto. Noi nu ne pricepem la schiat dar cred ca am putea veni sa stam cu voi o dupa-amiaza luni si sa ne intoarcem seara :) Vedem ce si cum...ar fi dragut!

      Ștergere
  6. Hai ca ne vorbim. Oricum, partia e aproape, cat Ana se da pe schiuri, cea mica a ta poate sa se dea cu sania.

    RăspundețiȘtergere
  7. E trist sa iti doresti sa "scapi" din tara mama, stiu, ca si eu mi-am dorit asta cand nu mai razbeam aici. dar daca asta iti doresti..totusi, nu v-ati gandit sa va mutati in bucuresti? zic si eu, nu stiu. Pt ca stiu ca nu crezi in doamne-doamne, iti urez sa crezi si sa ai rabdare sa ti se indeplineasca tot ce v-ati propus, multa sanatate si putere de munca.Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Geo noi am fugit de mizeria aia de Bucuresti cat ne-au tinut picioarele :) Cata vreme e in Romania, Bucurestiul nu e cu nimic mai bun ca Ploiestiul, ba chiar din contra. Multumim de urari si ti le intoarcem!

      Ștergere
  8. Iote ca fuse si se duse ...
    Apar si eu in zare, ca o floare, cu intarziere mare, si va urez sa va fie bine anul asta!
    Acus ma duc sa recitesc si sa iau notite, de la posturile gastronomice, ma intereseaza ambele, in egala masura, din mai multe puncte de vedere(eu sunt varza cu mancarea iar fii-mea e varza cu mancatul).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubita mea Andreea, poti sa apari cand vrei tu! Esti primul comentator din viata blogului astuia, asa ca poti sa faci ce vrei matale, am zis! :) Baga cu cititul, o sa mai urmeze cu gastronomie :) Va pup pe toti si un an nou minunat!

      Ștergere