miercuri, 2 mai 2012

Masterchef e homeless

  Dupa cum am zis de la inceput...HAHAHA...OMG si WTF in aceeasi propozitie...Daca pana acum ma gandeam ca Masterchef Romania e un fel de fratele mai mic nascut cu handicap, chior, ciung si cu o ureche clapauga, al fratilor sai mai mari din alte tari...aseara am avut o revelatie. Asta romanescu e fratele mai mic, nascut schizofrenic si care a dat-o tare pe cocaina si alte alea, a fugit de acasa si a ajuns pe strazi. 

  Acum ar trebui sa public si comentariile unei cucoane ofensate ca am zis eu ca panarama de emisiune e penibila din cauza ca in Romania asa ne ies noua imitatiile. Prost. Fie ele emisiuni, fie ele "legi europene" pe care le copiem cuvant cu cuvant da' nu pricepem o iota...suntem ca aia de copiaza dupa altu' inclusiv numele de pe teza la romana. Si dupa aia ar trebui sa fac misto de ea rau de tot, sa ii arat emisiunea de aseara si sa rad juma' de an. Da' n-am chef.

  Revenind la homelessii nostri...da, stimati telespectatori, aseara am vazut oameni sarmani. La cantina cu pricina, s-a facut mancare si s-a chemat populatia sa voteze mancare "de Masterchef"...sa ma mai gandesc ce or fi gandit oamenii aia care au primit-o? Sa imi pun problema daca au injurat printre dinti pe unii care au vrut sa faca spectacol din vietile lor distruse? Si nu ca spectacol, da' spectacol din ala de circ horror. Masterchef ne-a aratat povestile lor. Care cum a pierdut casa, banii, nevasta, care traieste prin gara, care pe unde doarme...ce sa mai...imaginea Romaniei, domnule.

  Oare producatorii astia nu se gandesc nene ca cineva din alta tara, apreciind Masterchef, o sa dea vreodata si peste emisiunile lor? Oare nu le e jena? Jena si ca Romania e cum e, si eu nu cred ca tre sa ne spalam homelessii in public...jena si ca intr-o emisiune despre MANCARE si tehnica culinara, noi aratam oamenii saraci din Romania cum ling farfurii. Daca ii puneau sa gateasca, mai intelegeam!

  Din concursul propriu-zis am retinut asa: n-au ingrediente destule. Au adus un chef adevarat sa le arate la astia cum se face o caprioara cu homar gen surf-n-turf...numa' ca aveau putina caprioara, prea putin unt pentru sosul bernez (da, stiu ca nu ASA se scrie!) drept pentru care romanasii nostri s-au incaierat. Adica una bucata femeie infipta s-a dus si a ciordit mai mult decat portia, aialaltii s-au ofensat...totul a fost...ce sa mai...misto de tot. La fel si la cantina: li s-a dat o bucatarie cu vase la amestec, focuri la ingramadeala, drept pentru care astia mai mult se tziganeau decat gateau. Din doua in doua secunde era un bip care insemna un cuvant din 3 sau 4 litere. Parca la Ramsay suna altfel...

  S-au mai ciondanit si altii la Masterchef, si la Hell's Kitchen (formatul facut de Gordon Ramsay care e mult mai misto decat Masterchef) dar...o faceau ca niste oameni civilizati. Si mai ales nu se certau pe ingrediente, pentru ca acolo totul era mai mult decat ar fi putut ei sa strice vreodata. Amaratii astia de la noi, daca gresesc o friptura...gata, pa...n-au de unde sa ia alta. Da' in schimb imi place ca arata margarina de 500 de ori intr-o emisiune. Dupa care vine bucataru ala strain si le zice ca sosul bernez se face cu UNT, dupa care li se da prea putin unt...unt nene...La cati ciobani si vacari avem noi in tara asta...Uite, unii din ei chiar au facut o emisiune de televiziune! 

  Va urma! 

  

5 comentarii :

  1. si bine ca m-ai bagat pe moderare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Georgele, toata lumea e pe moderare, ca mie mi-e frica de nebuni. A doua problema e ca eu MA AMUZ la frumoasa emisiune, nicidecum nu ma enervez...Daca e asa de amuzanta, cum sa nu ma uit? Trebuie sa vad cat de mult poate merge penibilul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau ca am ratat emisiunea... N-am mai vazut-o nici pe smiorcaita care cum calca-n strachini isi aminteste ca a murit tatal ei cand avea ea noua ani. Da' las' ca e si in reluare :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahhh, ai pierdut mult, Bradusa! :)))) A fost cea mai funny ever! Smiorcaita era cea care ieri FURA ingredientele celorlalti si apoi facea "marketing" cu gura si promitea sa ii pupe pe homlesi daca o voteaza! Jur ca asa tare n-am mai ras demult!

    RăspundețiȘtergere