joi, 29 martie 2012

Domnule Volosevici, un caine a sarit la copilul meu!!!

    Inevitabilul s-a produs! Pentru ca in Romania, daca ai un copil, intrebarea nu este DACA, ci CAND o sa iti vezi copilul atacat de un caine comunitar. Adica al comunitatii? Comunitatea l-a lasat pe strada, ce e drept. Prin comunitate, la ora asta eu inteleg primarul Andrei Volosevici, tanarul primar din generatia noastra, care a spus ca impreuna vom schimba Ploiestiul. Apai domnule Volosevici, io n-am aruncat gunoi pe strada, matale ai lasat caini "comunitari" pe strada???
   Sa revin...eram IN PARC. In parcul de copii de vis-a-vis de Kaufland Vest. Mara s-a dus alergand pe aleea din spatiul pentru copii cu leagane...din peretele de gard viu care desparte parcul de strada Cantacuzino (apropo, o strada cu pretentii in acest oras) a sarit un caine. Da, DIN PERETE , adica din acel gard in care el statea si se odihnea sau io stiu, isi numara purecii din blana....
  A sarit, adica a inceput sa alerge catre Mara latrand tare si aratand coltii. Desi mie una imi e frica mare de caini, stiu sigur cum arata un caine care vrea sa se joace cu un copil (asta ca sa nu cumva sa se scoale careva iubitor de caini sa imi explice ca ala vroia sa se joace) si cum arata un caine care sare la atac.
  Mara a pus o frana brusca....ala a continuat sa alerge catre ea. In aceste clipe despre care zic, eu eram pe o banca la circa 6-8 metri de Mara. Nu pot sa explic cam cum am sarit. Urmatoarea etapa a fost eu alergand si zbierand cat ma tineau si anume bojocii din dotare...ea fugind in directia opusa, ca fugea de caine, cainele fugind catre noi si inca aratandu-si coltii...cand am ajuns aproape de el si am mimat gestul de a lua ceva de jos sa arunc dupa el tipand in tot acest timp....a fugit ...cu inca doi prieteni de-ai lui pe care nu ii observasem.
  Pana am intors capul Mara era la banca pe care statusem eu, suita si cu picioarele sus. Eu...eu am crezut ca mor de inima acolo. Pe cuvant. Cainele cu pricina, stand in patru labele lui, avea capul cam la pieptul Marei. Nu era un caine mic. Si nici jucaus. 
  Avea insa cercel. Un cercel nou, proaspat pus in ureche. Si ceilalti caini pe care ulterior i-am numarat la fata locului si erau cinci acolo in parculetul de copii, erau frumos inscriptionati. Cine i-a lasat pe strazi? De ce nu ii aduna nimeni? Sa ma mai apuc sa zic ca io i-as eutanasia si pe cei care le dau de mancare printre blocuri? Pe acei "iubitori de animale" care nu inteleg diferenta intre cainele din casa si ala liber pe strazi?
  Traim intr-un oras european, domnule Volosevici? Vreti sa schimbati Ploiestiul? Sau asta era doar un slogan de doi bani facut de o firma de publicitate pentru campania electorala?
  Sa mai raspund la intrebarile astea? Sunt retorice. Traiesc pe un mare bulevard care nu are TROTUAR, dar are caini "comunitari" in libertate. Oare domnul Volosevici are copii? Oare are curaj sa mearga cu ei zilnic in parc? 
  Io sincer de azi...nu prea mai am. 
     Semneaza cetateanca Alexandra Albu
       O proasta platitoare de taxe. 

8 comentarii :

  1. Traiesc in Bucuresti :), un oras care nu mi-a placut din studentie, dar asa a fost sa fie :).
    Ca sa pot merge linistita pe strada cand i-mi duc fetita la gradi sau in parc, mi-am achizitionat de pe net un dispozitiv anti-caine, un fel de lanterna cu 3 pozitii, foarte eficienta.
    M-am saturat de plangerile facute catre primarie, de hartiile oficiale impotriva maidanezilor care-mi dorm pe masina si de revolta iubitorilor de caini care au sarit sa-i apere cand au venit hingherii.
    Totul a fost fara rezultat.
    Asa ca trebuie sa-mi apar familia singura.Copilul meu este speriat de caini, maidanezi sau cu stapani. " stati linistita , nu musca " spun stapanii dar latra de te baga in sperieti si se reped ca flamanzii la tine .
    I-ti recomand acest dispozitiv , este ff bun. A ajuns sa fie un lucru important in geaca cand ies afara.
    Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am fost muscata de caini in Bucuresti cand eram studenta. De o haita de caini care m-au halit de ambele picioare. Am avut dupa aia un spray. Dar daca e IN GEANTA, te asigur ca nu ai TIMP sa iti aperi copilul cu ala. Nu ai CUM...tot ce am povestit eu aici s-a intamplat in maxim...nu stiu...10 secunde. Stiu ca EU trebuie sa imi apar familia, nu aia e problema. Insa una e sa mi-o apar de "bacterii" sau ceva, si alta e sa mi-o apar de jivinele padurii intr-un oras "civilizat" dintr-o tara "europeana"...

    RăspundețiȘtergere
  3. O simbioza periculoasa: baba-de-parter si maidanezul de cartier. Unul cu mancarea ,altul cu purici,raie si capuse . Alta combinatie - ONG-urile formate din specii inrudite cu cea de mai sus , dar cu un status social mai rasarit , oaresce educatie ,
    cultura , absolvente de telenovele.Astea se recunosc usor dupa datul ochilor peste cap , intrarea in transa orgasmica la pronuntarea numelui speciei preferate si baba ambulanta care are in traista mereu un colt de paine ,dar care mai prezinta 2-3 catei ombilical legati de ea .
    Daca nu se creaza o stare zero prin exterminare (cruda ,dar necesara), de la care sa se mentina populatia respectiva sub control , nu vad rezolvare.Ca linsam electoral un primar ... e fix frectie la piciorul lui Prigoana. Trebuie dat la temelie ,harnic si cu spor.Eu nu voi apuca miracolul , dar sa fim optimisti , e loc si de mai rau...
    Alex S.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am 2 caini, amandoi salvati din strada, deci nu pot fi acuzata de atitudine anticanina. Si sunt prima care recunoaste ca toti cainii vagabonzi trebuie eutanasiati. TOTI. Sunt salbatici, organizati in haite periculoase, imposibil de controlat si re-educat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Subscriu la tot ce ai scris (parerile anti: anti-caini si mai ales anti-intretinatori de caini maidanezi).

    Ce m-am speriat ca a muscat-o, am citit cu respiratia oprita pana sa ajung la deznodamantul fericit, din fericire fericit (spaima nu se pune, nici nu vreau sa stiu ce atitudine va avea fata de caini de azi inainte). Aproape ca mi-au dat lacrimile, de teama, de nervi, de empatie, mi-e ciuda de mor ca nu putem face ceva in directia asta, la fel ca in toate celelalte directii in care e praf si pulbere tara noastra.
    Chiar ca ii doare la basca, este un nou protest, daca va fi vre-odata, doar unul nou, pe langa anti-ACTA, anti-spitale proaste, anti-venituri mizerabile, anti-multe, si ce daca ...

    Sa ne spui cum se simte, daca a avut urmari psihice treaba, de tine nici nu mai intreb, mi s-au inmuiat picioarele mie, doar citind ...

    O sa ma interesez de dispozitivul anti-caine, stiam ca exista dar banuiam ca nu sunt eficiente, mi-ar fi de mare folos, noi ne plimbam mult cu bicicletele in natura (pe dealul din zona sau imprejurimi) si am avut deseori probleme, asta ca sa nu mai zic de firma din apropierea gradinitei (strada pe care este si un liceu) care sta cu portile larg deschise si care firma hraneste 3 dulai obezi (dar nu suficient de obezi cat sa nu mai latre).

    RăspundețiȘtergere
  6. Da Eta, da' ca tine sunt putini. Si care sa ii ia de pe strada si care sa zica ca aia de pe strada ar trebui sa nu mai fie acolo. Si din cate inteleg tu nu mai traiesti in Romania, ca ai avut bunul simt sa te cari de pe acilea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea, urmari la ea nu a avut, ca ea nu prea a percutat ce putea sa i se intample. S-a speriat pe moment si apoi i-a trecut. Oricum ei ii era frica rau de caini pana acum ca asa am invatat-o, sa ii ocoleasca de departe pe cei de pe strada. Eu insa in ziua aia am tremurat vreo trei ore sincer :)
    Solutia o stiu de vreun an: o sa plecam din Romania. Aici nu sunt conditii nici macar sa mergi pe strada, d-apoi sa mai cresti si copii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Zoofilii fanatici si schizofrenici din romania nu au cum sa intaleaga ca locul cainilor maidanezi NU este pe strada si nici nu avem bani sa facem din romania cea mai mare ferma de maidanezi !! Cainii maidanezi din romania trebuie EUTANASIATI masiv si sistematic pentru a aduce lucrurile la normal si pe urma mai vedem . Si sa nu uit , si zoofilii dusi cu dubele politiei la sectia de psihiatrie si CASTRATI .

    RăspundețiȘtergere