marți, 29 noiembrie 2011

Pitzi si tehnica

    Duminica trecuta am ajuns la Ikea sa refacem stocul de baterii (da, sunt cele mai bune si cele mai ieftine) pentru utilajele din dotare si jucariile copilului. Trecand peste ideea de duminica la Ikea, care ma terorizeaza insa nu am avut ce sa facem ca alta zi chiar nu mai aveam nici masina si nici soferul meu preferat :)...am purces la drumul Ploiesti-Baneasa. Am ajuns, am fugit prin magazin dusi cu totul de masa de oameni care se misca fara voia sau acceptul nostru...
  La finalul extrem de obositor...nevoie la baie...ma duc cu copilul la baie. Intram...coada pana la usa. Bon...ne asezam cuminti la coada. Cald rau. Coada pe un rand se ducea  catre toalete, pe sens opus...pe la chiuvete la impartit de hepatita de pe robineti, ca asa zice codul bunelor maniere, ca trebuie sa ne spalam pe maini dupa ce facem chestii din organismul propriu pe gaurile proprii. Eu una mereu am zis ca ar trebui sa ne spalam pe maini INAINTE de actul asta, si eventual DUPA ce am atins o chiuveta sau o usa PUBLICA...but it's just me...I'm stupid.
 Si asteptam. Iesea cate o doamna, se spala...pleca, noi mai faceam un pas catre locul miraculos unde doream sa ne lasam apa organica. Acum trebuie sa precizez ca Ikea s-a tehnologizat. Nu inteleg nici sa ma tai de ce nu au facut de la inceput toate alea asa...poate erau prea scumpe sau poate acum au aflat ca exista. Insa acum cand au aflat ca exista senzorii de miscare....i-au pus ai dracu' PESTE TOT. Si asta inseamna ca si la chiuvete (si chiar si la veceurile care isi trag apa singure de te uiti ca prostu daca mai e vreunu' cu tine in camarutza acolo).
  Iese una din cabina cu pricina, cu telefonul la ureche, tinut asa cu umarul, vorbind la el. Vorbise si in cabina ca doar na, era ceva ce nu suporta amanare nici cat sa se pishe...treburi importante domnule...nu stim noi cum e cu d-astea. Iese, merge la prima chiuveta, i se lumineaza un ochi cum ca s-a prins ea ca e cu senzor (cauta raobinetu' si cum nu era...nah) si incepe sa pocneasca in gaura tevii bateriei. Suna rau exprimarea insa nu am cum sa zic altfel ca sa se inteleaga: busea de jos in sus cu 90 de percutii pe minut in locul de unde trebuia sa iasa apa. Poc-poc-poc-poc-poc...si vorbea la telefon. Apa nu curgea, ca chiuveta aia nu e proasta, ea nu vorbeste cu retardati si nu isi da apa asa oricarei pitzipoance care o violeaza.
  Drept pentru care...vita trece la urmatoarea...si poc-poc-poc-poc-poc.....si la urmatoarea...poc-poc-poc-poc....si la urmatoareaaaaa.si sunt vreo cinci cred....le-a luat pe toate la rand, nici una nu i-a dat apa, ea oricum vorbea la telefon asa ca efortul de a mesteca si guma in acelasi timp era mult prea mare...a plecat senina, spunand celui cu care vorbea ca nu merg chiuvetele la Ikea.
 Toate femeile de la coada radeau si se uitau una la alta. Pitzi era blond-platinat si avea spre 38 de ani. Pariez ca avea un job foarte important undeva la o mare corporatie multinationala.

8 comentarii :

  1. Da' cum se actionau alea defapt? :)
    Ikea e magazinul meu preferat (de fel sunt anti-shopping), dar nordicii astia au un fel al lor ...
    Da' numa' joi la pranz, in we n-o sa ma prinzi pe acolo never-ever :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))) Andreeea, m-ai spart definitiv! Se actionau ca orice robinet cu senzor, bagi mana sub el si astepti. Nu il pocnesti frenetic. :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu cum se actioneaza dar ma intrebam de ce nu a "miscat" niciunul, adica daca bagi mana sub el (chiar daca il pocnesti) se pune ca bagi mana sub el.
    Eu zic ca erau niste robineti cu personalitate, si cu sistem anti-pitzi.
    Deci a plecat nespalata pe maini, pana la urma? Bleach!
    Off-topic
    Auzi! cu gandul la dumneata, am pus cu nadejde, un plic de praf de copt, in loc de zahar vanilat, in macaroanele cu branza, noroc ca m-am prins, ca era prea fin praful, si am reusit sa-l extrag cu maiestrie :)
    Off-topic de off-topic
    Veniti si voi sambata la intalnirea regala?
    Off-topic fara numar
    Tu n-ai trecut ieri pe la "mine" sa te servesc cu felie de tort, nu? ia presteaza! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. 1.:)))) bun asa cu praf de copt
    2. nu venim sambata pentru ca eu sunt din Ploiesti si o sa vin duminica ca sa merg la un concert chiar cu Maria Sa...
    3. nu stiu ce zici de tort, nu mananc dulciuri ca nu prea imi plac. se face tort la sfant?
    4. la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eeeeee...
    la concert n-a facut invitatie publica, doar la baieram :)
    Sa aveti grija de burtica, sa nu-i bubuie urechile pe acolo. Cine canta?
    Tort se face si la Sfant, mai ales daca e si nascut de ziua aia :)
    Uite aici de tort: http://ungrauntedenisip.blogspot.com/2011/11/ce-fac-oamenii-de-ziua-lor.html
    Ai vreo retteta sa fac si eu sa nu-mi mai placa dulciurile ? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Canta Nana Mouskouri. M-am prins dupa aia ca erai si nascuta in ziua aia :) Despre dulciuri nu stiu ce sa zic, mie nu mi-au prea placut de mica :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)))) Buna asta cu blonda si teava.
    Eu cand plec dintr-o baie publica ating usa cu hartie din aia de uscat mainile.Ca doar nu ma spal pe maini degeaba :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, pai mie mi se pare total aberant sa te speli pe manini in bai publice daca nu ai cum sa iesi de acolo fara sa atingi robineti, clante si alte alea. Pipi meu e al meu, (in cazul in care sunt retardata si nu stiu sa ma sterg fara sa am ulterior pipi pe mana) insa ce e pe robinetul de la chiuveta sau pe clanta usii...maiculitza :))

    RăspundețiȘtergere