miercuri, 1 aprilie 2009

Insomnii si astenii...

  Dupa ce ca eu sunt de felul meu insomniaca se intampla sa traiesc intr-un bloc in care cred ca oamenii nu dorm niciodata. Ca daca ar dormi, s-ar face dracului LINISTE macar o clipa. Vecina de jos e nebuna...nu, nu e o exagerare. Ea a gasit un mos (cred ca el e si insurat da' cu alta) cu care a copulat si a facut un copil. S-o fi gandit ca asa pune mana pe meseriasu cu Mercedes. Ete ghinionu dracu' ca ala nu a pus botu si vine tot numa' in vizita in scopuri copulative...

  Asta nu ar fi nimic daca femeii i-ar fi placut copiii...Alt ghinion pe micuta fetita care a rezultat din   telenovela. La cinci luni, ma-sa urla la ea "taci ca iti rup picioarele" cat o tineau bojocii, de parca aia ar fi urlat cu picioarele. A urmat ce e drept amenintarea cu "te omor" si "iti sparg capul". Acum copilul are un pic peste doi ani si singurul mod in care stie sa comunice sunt urletele. Ea urla...ma-sa urla...ea urla...ma-sa urla...ea mai urla odata...ma-sa o tranteste de podea si arunca cu obiecte prin casa. Asta se aude de la mine, nu stiu exact ce fac ei acolo, dar ma astept in curand sa fiu oaresce martor intr-un proces de crima. Si la cum evolueaza lucrurile cred ca victima va fi ma-sa...

  Familia de deasupra...oooo...nu am cuvinte. Drept pentru care, eu ma sperii cand nu am cuvinte si nu mai reusesc nici sa injur...si cand ma sperii chem politia. Ceea ce am facut odata. Deoarece imi cadea tencuiala in cap din cauza bairamului pe care frumoasa familie il presta. In fiecare an de Sfantul Andrei...ca o cheama pe una din fiicele lor Andreea. Un motiv cat se poate de bun pentru parinti sa se imbete crita si sa o tina in urlete si muzici pana la 3 dimineata. Prima data cand m-am dus la ei sa ii rog sa nu mai faca zgomot, fetita cea mica avea undeva la 2-3 ani si activitatea ei preferata era sa alerge pe gresia (cu gust) amplasata in toata casa. La noi ziceai ca esti pe front si trage unu cu mitraliera. Cand i-am zis ma-sii...a ridicat din umeri ca "e si ea copil....CE SA II FAC?"

  Intotdeuana mi-a placut atitudinea asta "E COPIL DOMNULE..." urmata de cine stie ce monstruozitate de comportament. Buuun...de atunci au mai trecut cam 5 ani, asa ca rotund vorbind, au acum 2 fete una de vreo 12 si una de vreo 7 ani. Care le MANANCA ZILELE. Acum cateva luni intr-o seara pe la 10 si jumatate m-am dus la ei din nou, pentru ca aveau musafiri cu inca un copil, si cei trei monstrii se "jucau" desupra camerei unde Mara incerca sa adoarma. Nu putea, deoarece cretinopatii se urcau intr-un pat suprapus si se aruncau de acolo pe podea cam odata la 2 minute...ca erau trei acu si aveau eficienta.

  Acu, ma asteptam sa ma injur cu taticul bengos, cum s-a mai intamplat, si apoi sa ma duc iar sa chem politia. Iau halatul pe mine, ma duc sus...sun la usa...in spatele usii se aud chicoteli si bufnituri. In fundal adultii anesteziati se pare ca nu aud soneria. Insist usor iritata. Iar bufnituri, un cap pocnit de usa...chicoteli. Dupa ce sun a cincea oara...nu deschide barbatul babuin ci sotia lui cea retardata. Zic ete ca acu o sa ma injur cu "neshte doamne"...imi iau avant si incep foarte timid si politicos...

  Ma asteptam sa inceapa sa urle la mine. Cand colo, ea, super fericita...urla catre dormitor...Andreea, Ariana (mda...suntem niste aristocrati ce pusca noastra) ce v-am zis io?!! Ia treceti aici ca a venit tanti (no comment, o fi fost din cauza halatului)...ii aliniaza pe cei trei inculpati (al treilea era un baietel obez evident drogat cu zahar, cola si paine toata viata lui) si le zice ca io as fi venit sa ii cert. Apoi se uita la mine cu speranta cu care doar o mama se poate uita la alta mama...

  Aaaa...deci la 2 ani era "copil" si trebuia sa faca numa ce ii dadea ei prin cap, iar acu...NU AI CONTROL asupra lor da? Ce frumos...minunat. Si m-am apucat, ca o "tanti" respectabila sa le fac educatie. Si cum altfel poti face educatie unui copil care nu are asa ceva...decat cu amenintari...si cu dezvaluiri. Pe sistemul "fetitelor, voi stiti ca la mine in casa se aude tot ce faceti voi cand nu sunt mami si tati acasa?"...STUPOARE. Paloarea s-a accentuat pe masura ce am inceput sa dau exemple. Ma-sa la ele "asa ati facut?" apoi la mine "cand doamna?" Acu io nu eram tampita sa deschid gura fara probe..."alaltaieri la ora 13,30"

  Cred ca am stat cam 20 de minute cu totul la usa lor. Marius mai avea un pic si venea sa vada daca tre sa sparga capu cuiva, ca se gandise ca m-au luat aia la bataie. Cand am plecat de acolo ma-sa era albastra iar copilele bateau spre verde...o gama de culori pe placul meu. De atunci gata cu balamucul in exces. Dar cu niste bilute mici pe gresie tot se mai desfata pe la orele 23 asa...

  E, si daca nu sunt toti astia...mai e o tarla de caini "comunitari" in parcarea de sub geam. Care acu primavara au niste activitati cultural-distractive pe la spate. Asta dupa ce in prealabil discuta despre asta si se iau la bataie pentru favorurile "doamnelor". Asa ca mai nou, functionez pe baza de dopuri de urechi, si in felul asta pot dormi si eu ca un om. Asta pana cand mi-or cadea urechile, care nu cred, sincer, ca sunt facute sa BAGI ceva in ele, chiar daca mai auzi pe cate unu ca isi exprima genu asta de dorinte.

2 comentarii :

  1. de mult n-am mai ras asa ca in ultimul sfert de ora. felicitari pentru blog si tine-o tot asa :)
    eu, unul, te-am bagat in rss... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fata draga esti numai buna de citit dupa ce am facut azi declaratii de profit si TVA...
    Superb !!!
    Sa fii sanatoasa si fericita linga barbatul tau si copila ta

    RăspundețiȘtergere